نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافرانتور کیش نوروز 1395سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش اسفند 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش نوروز 1395

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش زمستان 94می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش اسفند 94جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران تور کیش نوروز 1395به ارمغان آورده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار داردمسافران تور کیش تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش

 

 

بازارچه شقایق کیش


مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا به افتتاح شد. این مركز خرید دارای 30 غرفه فعال می باشد که انواع کیف، کفش، لباس مردانه، لباس زنانه و ... در آنجا به فروش می رسد.مسافران تور کیش تعطیلات اسفند 94 می توانند در این مرکز خرید زیبا به خرید پرداخته و از امکانلات متنوع آن استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش اسفند 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال ١٣٧٧ به عنوان یک هتل ٣ ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال ١٣٩١ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز ٩٥ قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش ٩٥ برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها ٥٠ درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای ٦٠ اتاق با ظرفیت ٢ و ٣ و ٤ و ٥ تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود ٢٢ پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک ٢ تا ٥ سال در هتل تماشا کیش ٧ هراز تومان و کودک بالای ٥ سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود ١٠ دقیقه با فرودگاه و حدود ٨ دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت ١٢ و ساعت تحویل اتاق ساعت ١٤ در تور کیش نوروز ٩٥ می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل تماشا کیش ،آدرس هتل تماشا کیش ،موقعیت هتل تماشا کیش ،کیفیت هتل تماشا کیش ، ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل ٣ ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال ١٣٧٩ در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل ٢٠٠٠٠ متر مربع می باشد و از ٧٩ اتاق و ٢٢١ تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز ٩٥ می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه ١٠ دقیقه و از مراکز خرید ٥ دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش ٩٥، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز ٩٥ و...

 آدرس : کیش بلوار ایران، خیابان جامى ، جنب صدا و سیما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل اسپادانا کیش ،موقعیت هتل اسپادانا کیش ،کیفیت هتل اسپادانا کیش ،قیمت هتل اسپادانا کیش ، ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده و دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. این هتل دارای ۸۰ اتاق و در مجموع ۲۴۰ تخت می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره می باشند. هتل قائم کیش از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری از موقعیت خوبی برای مسافران تور کیش برخوردار است.

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است ,این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران

 تور کیش 94 برخوردار می باشد.

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

هتل آرا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان تور کیش 94 یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  هتل شایگان کیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم برای میهمانان تور کیش 94 به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات ویژه میهمانان تور کیش 94  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد ویژه مسافران تور کیش 94، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت برای میهمانان تور کیش ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . اتاق هتل

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس تور کیش 94 از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار تور کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس برای میهمانان تور کیش 94 میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 

اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس ویژه مسافران تور کیش 94 - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها ویژه مسافران تور کیش 94- کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر

 

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

  مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

امكانات هتل : 

استخر سرپوشيده ویژه میهمانان تور کیش 94 - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی ویژه مسافران تور کیش 94

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . لابی هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . استخر هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد.بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را برای مسافرین تور کیش شهریور 94 فراهم نموده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در مركز جزيره زيباى كيش و در بهترين موقعيت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رايگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفيف پارك دلفين ها است . هتل تماشا کیش براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل در تور کیش تابستان 94 شامل کافى نت، تلويزيون ماهواره اى، لاندرى، مينى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سيستم خنك كننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

تور کیش بازار زیتون

بازار زیتون کیش یک بازار خاص و منحصر به فرد در جزیره می باشد که متشکل از چند نیم طبقه است. آنچه که بازار زیتون را ا ز دیگر بازارها متمایز می کند تکرار زاویه ها در نماهای بازار آن است و معماری داخلی آن زیلبایی این بازار را دوچندان کرده است. بازار زیتون کیش متشکل از دو طبقه , 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد. در این غرفه انواع مختلف کیف و کفش , پوشاک , لوازم خانگی , اسباب بازی و... به فروش می رسد.

تور کیش بازار زیتون

مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 می توانند با رفتن به این بازار تمامیی آنچه را که می خواهند تهیه نمایندو از خرید خود لذت ببرند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که خریداران عزیز می توانند برای رفع خستگی خود و نوش جان کردن غذا به این رستوران یا کافی شاپ بروند. قیمت کالاها در این بازار بسیار مناسب است و این باعث افزایش قدرت خرید و مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 و خریداران شده است و آن ها را با انتخاب های متعددی روبرو می سازد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان , هایپر مارکت کیش و مرکز خرید پانیذ واقع شده است. ساعت کاری این بازار از ساعت 10 الی 13 بعدازظهر و 16 الی 10 شب می باشد.

 

 

 

 

تور کیش بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش مرداد 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

تور کیش بازار مروارید

 

تور کیش بازار مروارید

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش مرداد 94  در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار مروارید

 

 

 

 

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش شهریور 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش شهریور 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج

 

 

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش مهر 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی


خانه اعیانی کیش از زیر مجموعه های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش مهر 94 قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.

 

 

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش شهریور 94 شده است. کشتی داما کیش در فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش شهریور 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

تور کیش کشتی داما

 

 

 

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش مهر 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش شهریور 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش شهریور 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل پارسیان کیش؟

هتل پارسیان در میدان ساحل جزیره واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره تور کیش 94 می باشد. این در یال 1374 ساخته شده است. مساحت این هتل 7000 متر مربع است و مجموعا دارای 100 می باشد. اسکله تفریحی کیش در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی 4 هتل معروف کیش قرار دارد. بازار زیتون در کنار هتل تور کیش 94 واقع شده است. همچنین تالار شهر به این هتل نزدیک است. از امکانات این هتل می توان به گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، رستوران، لاندری، ،  آرایشگاه بانوان، ماهواره، آرایشگاه آقایان برای مسافران تور کیش 94 و... اشاره نمود.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل پارسیان ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل پارسیان كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

 

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . نمای بیرونی


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . نمای بیرونی


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش نمای بیرونی


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . رستوران هتل


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . اتاق هتل


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل پارسیان کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل لوتوس کیش؟

هتل لوتوس در گروه هتل های 3 ستاره تور کیش 94 می باشد. این هتل در سال 1390 بازسازی شد و نام آن از لاله به لوتوس تغییر پیدا کرد. هتل لوتوس در 4 طبقه و در زمینی به مساحت 5000 متر مربع ساخته شده است. این هتل از لابی به مساحت 1000 مترمربع برخوردار می باشد. همچنین هتل مسافران تور کیش 94 از 72 اتاق تشکیل شده است. ساحل جزیره با این هتل 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به فضاي سبز، صندوق امانات، پاركينگ اختصاصي، آسانسور، نمازخانه، كافي شاپ، ترانسفر رايگان فرودگاه، لاندري، خدمات خانه داري، ماهواره، رستوران، تاكسي سرويس برای مسافران تور کیش 94 و... اشاره داشت.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل لوتوس كيش بازديد نماييد. نظر مسافراني كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین کیفیت هتل در اختيار شما قرار ميدهد .

 

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل لوتوس کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل شباویز کیش؟

هتل شباویز با مساحت 20000 متر مربع جزء هتل های 2 ستاره تور کیش 94 می باشد. این هتل در ابتدای جاده دنیا در جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل مجموعا 92 اتاق دارد. فرودگاه جزیره در فاصله 11 کیلومتری از این هتل قرار دارد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل تور کیش 94 با چوب ساخته شده و لوله کشی گاز ندارد به همین جهت درست کردن غذا در این اتاق ها امکان پذیر نمی باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، لاندری، ماهواره، صندوق امانات، نمازخانه، فضای سبز، اعلام حریق و ... اشاره کرد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل شباویز كيش بازديد نماييد. نظر مسافراني كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین موقعیت هتل شباویز در تور کیش 94 در اختيار شما قرار ميدهد .

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای بیرون هتل


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای اتاق ها


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای اتاق ها


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . لابی هتل


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل شباویز کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل شایان کیش؟

هتل شایان تور کیش 94 جزء هتل های 5 ستاره جزیره می باشد. این هتل چهار طبقه است و مجموعا 195 اتاق دارد. مساحت این هتل پنجاه و پنج هزار متر مربع می باشد. هتل شایان در کنار اسکله قدیمی جزیره واقع شده و به بسیاری از مراکز تجاری و اماکن تفریحی و گردشگری کیش نزدیک می باشد. این هتل از سال 1388 در گروه هتل های پارس قرار گرفته و به عنوان هتل پارس شایان در تور کیش 94 شناخته می شود. از برخی امکانات هتل شایان می توان به سالن بیلیارد، فضای سبز، باشگاه بدنسازی، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی و ... اشاره کرد. براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل شایان در تور کیش 94 ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل شایان كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

 

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . نمای بیرونی


  

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . لابی هتل


  

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . اتاق هتل


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل شایان کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل تعطیلات کیش؟

هتل تعطیلات جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش است و یک هتل ساحلی در تور کیش 94 است. این هتل در سال 1378 احداث شده و وسعت آن 3.788 متر مربع می باشد. این هتل در مجموع از 67 اتاق تشکیل شده است. در این هتل رستورانی با ظرفیت 80 نفر و کافی شاپی با ظرفیت 40 نفر برای سرویس دهی به میهمانان تور کیش 94 وجود دارد. لازم به ذکر است این هتل در سال 1392 نبه طور کامل بازسازی شده است. هتل تعطیلات به طور دقیق در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. فرودگاه در فاصله 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. از امکانات هتل می توان به مواردی از قبیل: پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق ها برای مسافران تور کیش 94، فضای سبز، باشگاه ورزشی، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، کافی نت، پارک کودکان و... اشاره کرد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل تعطیلات در تور کیش 94 تعطیلات ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل تعطیلات كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل تعطیلات کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت هتل آنا کیش؟

هتل آنا تور کیش 94 با مساحت 8500 متر مربع در سال 1377 در جزیره کیش ساخته شد. این هتل به طور دقیق بین دو بازار زیتون و مروارید احداث شده است.هتل آنا از فضای سبز زیبایی برخوردار است. . فرودگاه کیش 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین هتل در فاصله 5 دقیقه ای از مراکز خرید قرار گرفته است. هتل آنا دو طبقه است و مجموعا از 152 اتاق برای مسافران تور کیش 94 تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، اینترنت، کافی نت، تاکسی سرویس، فروشگاه، خدمات خانه داری، پارکینگ، ماهواره، تاکسی سرویس، پارک کودکان، رستوران، لابی، صندوق امانات اختصاصی برای مسافران تور کیش، سالن کنفرانس و... اشاره کرد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل آنا ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل آنا كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

 

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش . نمای بیرونی


 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش . لابی هتل


 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش . لابی هتل


مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آنا کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش؟

هتل پارمیس جزء هتل های 5 ستاره تور کیش 94 با مساحت 135000 متر مربع می باشد. هتل پارمیس از 152 اتاق تشکیل شده است. این هتل روبروی بازار پردیس کیش واقع شده است. امکان کرایه اتومبیل های روز دنیا در این هتل برای میهمانان وجود دارد. همچنین اماکن تفریحی کیش به هتل پارمیس نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است. از امکانات این هتل برای میهمانان تور کیش می توان به بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی (رایگان)، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس و ... اشاره نمود. این هتل با فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. همینطور هتل در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. این هتل در میدان پردیس کیش قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل پارمیس کیش بازدید نمایید.

 

 

هتل پارمیس کیش

رستوران هتل پارمیس کیش


 

هتل پارمیس کیش

اتاق هتل پارمیس کیش


 

هتل پارمیس کیش

استخر هتل پارمیس کیش


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت مکانی هتل سورینت مریم کیش؟

هتل سورینت مریم در سال 1390 در جزیره کیش و در میدان امیرکبیر که یکی از مهمترین میدان های جزیره و تور کیش 94 می باشد افتتاح شد. این هتل به عنوان یک هتل 5 ستاره به مسافران محترم ارایه خدمت می نماید. هتل سورینت در 4 طبقه ساخته شده و شامل 56 اتاق و سوییت برای میهمانان تور کیش می باشد. این هتل به بازارهای پردیس 1 و 2 ، مروارید، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... نزدیک است. همچنین اسکله و ساحل دریا در نزدیکی این هتل قرار دارد. این هتل به سبک اروپایی طراحی شده است. از امکانات هتل می توان به اینترنت پرسرعت، کافی نت برای مسافران تور کیش 94، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، تجهیزات هوشمند، سرویس چای و قهوه، استقبال فرودگاهی، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سورینت مریم کیش بازدید نمایید.

 

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش . نمای بیرونی


 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش . لابی هتل


 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش . کافی شاپ هتل


 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش . اتاق هتل


 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش . لابی هتل


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت مکانی هتل سورینت مریم کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت مکانی هتل آرامش کیش؟

هتل آرامش تور کیش 94 جزء هتل های 4 جزیره می باشد. این هتل در سال 1390 احداث شده و در بلوار دریا در مقابل بازار زیتون واقع شده است. اسکله و دریا و همچنین اماکن تفریحی و گردشگری و نیز بازارهای جزیره به این هتل نزدیک می باشد. فرودگاه کیش در فاصله 20 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش قرار گرفته است. این هتل به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز می باشد. از امکانات هتل می توان به ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، برق اضطراری و ... اشاره کرد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل آرامش كيش بازديد نماييد .

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش . نمای بیرونی


 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش . لابی هتل


 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش . رستوران هتل


 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش . اتاق هتل

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت مکانی هتل آرامش کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعیت مکانی هتل آبادگران کیش؟

هتل آبادگران جزء هتل های 2 ستاره تور کیش 94 می باشد. این هتل یکی از هتل های ساحلی کیش محسوب می شود و در مجاورت رستوران میرمهنا و در خیابان پروین اعتصامی احداث شده است. فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در این هتل امکان دوچرخه سواری نیز برای میهمانان تور کیش وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، لاندری، لابی ، صندوق امانات، مینی بار و ... اشاره کرد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل آبادگران كيش بازديد نماييد .

 

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش . نمای بیرونی


 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش . نمای هتل


 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش . راهروی هتل

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت مکانی هتل آبادگران کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موقعيت هتل داريوش كيش كجاست ؟

هتل داريوش در تور کیش 94 در كنار بلوار داريوش كيش حدفاصل ميدان آبشار و ميدان داريوش واقع شده . موقعيت و دسترسيهاي هتل تقريبا مناسب است و مسافران اين هتل معمولا براي دسترسي به مراكز خريد و مراكز مهم جزيره مشكل خاصي ندارند . از امكانات هتل داريوش نيز ميتوان به سالن کنفرانس ،  اتاق بيليارد برای مسافران تور کیش، کافى شاپ لابى- خانه داری 24 ساعته ، خشكشويي ،  مينى بار و صندوق امانات  ، گشت سياحتى جزيره ، گشت بازارها ، کافی نت ، سالن بدنسازي ، صبحانه بوفه و.. اشاره نمود . ضمنا مسافران تور کیش  كه در اين هتل اقامت دارند ميتوانند از تخفيف پارك دلفين ها ، پارك پرندگان و  سایر مجموعه هاي وابسته به هتل استفاده نمايند .

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعيت هتل داريوش كيش كجاست ؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش

در حال حاضر هتل ارم  تور کیش 94 خدمات خود را در دو قالب سه ستاره و چهار ستاره به مسافران تور کیش ارائه ميكند . در صورتيكه هتل چهار ستاره ارم مد نظر شما باشد بايد گفت اين هتل داراي امكاناتي از قبيل رستوران بزرگ سبز با ظرفیت 450نفر ، رستوران رویال با ظرفیت 450 نفر مشرف به ساحل ،  سالن چند منظوره برای مسافران تور کیش 94 ،  رستوران گردان لوکس طبقه نهم  ، کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر ،  رستوران سنتی با ظرفیت 120 نفر ، قهوه خانه سنتی با ظرفیت شصت نفر ،  خشكشويي ،  تهویه مطبوع ،  سالن آمفي تئاتر ، استخر ، سونا ، جكوزي ، پينت بال ، سالن ماساژ و... ميباشد .از امكانات هتل فلامينگو نيز ميتوان به سالن کنفرانس ، کافى نت ، آرايشگاه  بانوان برای مسافران تور کیش -  کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابي، خانه داري شبانه روزي ، خشكشویی ،  مينى بار و ... اشاره كرد . بر اساس نظر مسافراني كه در اين دو هتل اقامت داشته اند ميزان رضايتمندي كلي مسافران تا به اين تاريخ از هتل فلامينگوي كيش حدود 84% بوده در حاليكه  اين ميزان براي هتل ارم كيش 53% برای مسافران تور کیش 94 بوده است . 

برای كسب اطلاعات بيشتر از نحوه سرويس دهي و ميزان رضايتمندي مسافران از نحوه پذيرايي اين دو هتل ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل ارم کیش و همچنين نظر مسافران در مورد هتل فلامينگوي کیش بازديد نمایید . 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
 

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
 

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش


 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش  

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش


 

لابی هتل بزرگ ارم کیش

لابی هتل بزرگ ارم کیش


 

راهرو هتل بزرگ ارم کیش

راهرو هتل بزرگ ارم کیش


  

اتاق هتل بزرگ ارم کیش

اتاق هتل بزرگ ارم کیش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مشخصات هتل قائم کیش؟

هتل قائم تور کیش 94 در مرکز جزیره واقع شده و جزء هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل از دو ساختمان مجزا که یکی از آن ها قدیمی و دیگری نوساز می باشد تشکیل شده است. هتل قائم در مجموع 80 اتاق دارد. دسترسی این هتل به مراکز تجاری و اسکله و دریا برای مسافران تور کیش بسیار مناسب است. هر دو ساختمان هتل از نظر سرویس دهی و کیفیت در یک سطح می باشد و تفاوتی ندارد. فرودگاه جزیره 8 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 7 دقیقه ای با ماشین پلاژ آقایان و بانوان تور کیش 94 قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، کافی نت، لاندری، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، اعلام حریق، ماهواره، آنت مرکزی و ... می توان اشاره کرد. هتل به طور دقیقه روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل قائم كيش بازديد نماييد. نظر مسافران تور کیش كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین موقعیت هتل در اختيار شما قرار ميدهد .

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

رستوران هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل قائم کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد